נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין מאמינה שתחום קידום האתרים הוא אחד התחומים היחידים שכמעט שום בעל עסק בפלטפורמה וירטואלית אשר רוצה להגביר את החשיפה במנועי החיפוש לא יכול בלעדיהם. במיוחד שמדובר בתחום שאין לו איגוד מקצועי או חוקי אתיקה רשמיים, ולכן כל חברה יכולה לגבות עליו מחירים שונים לחלוטין.
אייל אסולין מנכ"ל נטוורק טיים: "הלקוח לא תמיד יודע על מה הוא משלם ומה התוצאות שהוא אמור לראות בפועל אם הקידום הצליח. לדוגמה, ישנן חברות שמודדות הצלחה של אתר לפי מיקומים, למרות שהמיקומים משתנים ממחשב למחשב ומגולש לגולש. אחרות מודדות תוצאות לפי שיעור העלייה בטרפיק (כניסות), אבל קשה מאוד למדוד מהי הצלחה כשמדובר באתר שמלכתחילה לא היה כמעט פעיל"
חברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין שלא כמו הרוב המכריע של חברות קידום האתרים בשוק מתמחרות קידום לפי פרויקטים. כלומר, לאחר שהגעתם איתן להסכם והצבתם יעדים שמקובלים על שני הצדדים, החברה תיתן לכם מחיר ראשוני לקידום חודשי. בהקשר הזה יש להבין שייתכן שבהתחלה תידרש יותר עבודה, אבל קידום הוא תהליך שלא מפסיקים אותו במיוחד לא בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין.
מאמרים נוספים:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה